Dyr dag idag

Var med Jacky till Djurdoktorn på morgonen för att kolla ögat. Skulle fortsätta med droppar och om det inte blir bättre blir det sövning och kolla nogrannare. 
 
På jobbet jobbade jag bl.a med att skriva stödord på upplägget av isteorin som jag ska hålla nästa vecka. Imorgon kör Andre teorin och jag badar. 
 
I söndags var jag ute och åkte, denna gång med fasthäl men de kändes inte riktigt rätt när jag "snurrade" runt på dem. Liksom runda på mitten. Idag testade jag att slippa dem och sen gav jag mig ut efter jobbet, om de va slöa jag inte fick direkt fäste. 7 km åkning på banan sen tränade jag lite trix och skridskorna kändes bättre efter slipningen! 
 
Igår hittade jag klätterprylar på Blocket och idag köpte jag dem! 900 kr istället för 1200 som hon ville ha så fick jag ett 30 m rep, sele, två bromsar, skor och karbin. Det var främst repet jag var ute efter, resten är bra- att- ha....
 
Köpte även ny mobil idag. Åkte runt igår, men ville ha en vit mobil så det blev den Sony Experia Go jag kollat på ett tag nu. 
 
Lägger upp några bilder från söndagsturen: 
 
 
 
Där va det knappt någon snö på isen och man kunde åka utanför den plogade banan. Nu är det ca 2 dm snö på isen...men VIP är hur duktiga och snabba som helst på att ploga banan! Imorgon blir det skridskotur på banan med Friluftsfrämjandet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0