Uthyrning på Björnö!

Träningsvärk i höfterna. Vi säger att det är träningsvärk för skridskor är kul...
 
Igår jobbade jag tillsammans med Josse och vi avslutade dagen med att låta henne reka banan och testa utrustningen, 9,6 km och 51 min (ca!). Efter Josse åkt hem kom Emil och vi gav oss ut på banan i mörker, samma sträcka men 10 min snabbare. Västerås är fantasktisk fin att se utifrån (Mälaren) då alla lampor är tända längs stranden. Höfterna sa ifrån efter turen med Josse, åkte ju igår också. Men tror faktiskt att det är bra träning, värker inte som med löpningen så. 
 
Var riktigt kul att jobba med uthyrningen på Björnö igår! Är toppen nöjd med vår nya utrustning med turskidor, löshälskridskor, och pjäxor som passar BC bindningen. Känner att jag fått mera kött på bena nu när jag kan snacka riktiga turer på fjället och folk verkar gilla att lyssna på dem, kul att snacka prylar! 
 
 
Snart iväg till jobbet igen, ska fixa gatuprataren på isen innan vi börjar! 
 
 
Gillar verkligen mina varianter på frukost hemma innan jobbet, så mysigt och gott! Idag blev det stekta ägg med ädelost och skinka och sen fil med solroskärnor, russin, sesamkärnor och kokosflingar och självklart några koppar kaffe till det! 
 
Lägger upp några gamla bilder från förra året!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0